فراخوان| رفع چالش‌های صنایع غذایی سرعت می‌گیرد

فراخوان| رفع چالش‌های صنایع غذایی سرعت می‌گیرد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 68063
حل چالش‌های مرتبط با حوزه صنایع غذایی از جمله محورهای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور است. در این راستا رویدادی ملی با هدف ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه در حوزه صنایع غذایی و رفع آن به کمک فعالان این زیست بوم برگزار می‌شود.

 

 

 

 

با توجه به گسترش فناوری و نیاز انسان به توسعه کمی و کیفی منابع انسانی، صنایع غذایی در هر کشوری با چالش‌های متعدد رو به رو می‌شود. رویداد ملی ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه در حوزه صنایع غذایی با هدف حل چالش‌های حوزه صنایع غذایی برنامه‌ریزی شده است. در این رویداد از یک سو چالش‌ها و نیازهای فناورانه صنایع مختلف شناسایی  و از سوی دیگر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف موجود در میان شرکت‌های دانش بنیان و فناور معرفی می‌شود.

چنین رویداد‌هایی امکان تجاری‌سازی نوآوری و ایده‌های جدید در حوزه صنایع غذایی را سرعت می‌بخشد و مدیران و صاحبان صنایع در این حوزه را با چالش‌ها و آخرین راهکارهای فناورانه آشنا می‌کند.

این رویداد از خرداد ماه الی دی ماه سال جاری با همکاری شبکه فن‌بازار معاونت علمی، شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و موسسه توسعه فناوری و نوآوری شریف برگزار می‌شود.  

 

 

ارائه تسهیلات به صنایع برای رفع نیاز آنها یکی از مزیت‌های این رویداد است. همچنین به شرکت‌های دانش بنیان و فناور حائز شرایط  تسهیلات برای نمونه سازی اعطاء می‌شود. تخفیف برای دریافت خدمات آزمایشگاهی و تجربه صنعتی سازی دستاوردهای فناورانه از دیگر مزیت‌های حضور در این رویداد فناورانه است.

 

محورهای رویداد

چاپ و بسته بندی، مواد اولیه و فرمولاسیون، ماشین آلات و خط تولید، بازچرخانی و تصفیه آب، بهره‌برداری از پسماندهای مواد غذایی و روش های کاهش ضایعات از جمله محورهای هستند که این رویداد بر اساس آنها برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برایکسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی شبکه فن بازار معاونت علمی مراجعه کنند.

 

گزارش از : مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/33

 

اخبار مرتبط:

گردش مالی ۱۰۰ میلیاردی مرکز تخصصی فن‌بازار در حوزه گاز

حمایت از «فن‌بازارها» افزایش خواهد یافت

دومین نمایشگاه شهر هوشمند فرصتی برای رسیدن به افق

۳۲ قرارداد سرمایه گذاری و انتقال فناوری رونمایی شد

رئیس شبکه فن بازار ملی ایران: لرستان به یکی از فن‌بازارهای مهم کشور تبدیل شود

 

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم